Deze website gebruikt cookies voor Google Analytics.

Vanwege de privacywetgeving kunt u deze website niet gebruiken zonder het gebruik van deze cookies te accepteren.

Bekijk het privacybeleid

Door te accepteren geeft u toestemming voor tracking cookies van Google Analytics. U kunt deze toestemming ongedaan maken door de cookies in uw browser te wissen.

โ›ฝ Lees over de waterstoffraude van de auto-industrie Dreigend gevaar voor de gezondheid : Alleen water als bijproduct is een leugen

Gogoro S2 Adventure

Gogoro
Accu
lifepo4
Bereik
110 km
Oplaadtijd
150 minuten
Vermogen
7,6 kW (10,2 hP)
Prijs
โ‚ฌ 4.043,71๐Ÿ’ฑ
Kettingaandrijving
Regeneratieve remmen
Verwisselbare batterij
gemaakt in ๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ผ Taiwan
โญ ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ช 533 โžœ-63
Merk
Gogoro
Accu
lifepo4
Model
S2 Adventure
Batterijduur
1000 cycli
Vermogen
7,6 kW (10,2 hP)
Bereik
110 km
Snelheid
25 km/u en 45 km/u
Oplaadtijd
150 minuten
Top snelheid
45 km/u

De S2 Adventure is een elektrische scooter van het Taiwanese elektrische scootermerk Gogoro , een dochteronderneming van HTC , een van de grootste smartphonefabrikanten ter wereld. Het bedrijf is genoteerd aan de NASDAQ en levert uitzonderlijk hoogwaardige en duurzame producten.

De S2 Adventure is een speciale editie van de 2-serie. De 2-serie biedt vrijwel dezelfde prestaties als de Gogoro 1, maar heeft een veel lagere prijs.

De scooter heeft een 7.600 watt elektromotor voor een topsnelheid van 45 km/u. De scooter versnelt van 0 naar 50 km/u in 4,3 seconden.

De snelheid van de scooter kan worden beperkt om officieel te worden geregistreerd als 45 km/u scooter.

De scooter is ontworpen voor off-road gebruik. De scooter heeft 35 mm hogere vering, 30 mm hogere zithoogte en 30 mm hogere bodemvrijheid. De scooter heeft een 245 mm vergrote schijfrem vooraan met radiaal gemonteerde remklauwen op raceniveau met 4 zuigers voor verbeterde remprestaties in natte omstandigheden.

Een Tour Edition is standaard voorzien van 100% waterdichte opbergzakken aan de zijkanten van de scooter.

De scooter is uitgerust met dubbele schijfremmen, regeneratief remmen (motorremmen) en gesynchroniseerd remsysteem (SBS) dat gelijktijdige remkracht levert aan de voor- en achterwielen, waarbij de remkracht in evenwicht wordt gebracht om uitglijden te verminderen bij hard remmen of tijdens paniekstops tijdens het dragen van zware lasten. lading. De Gogoro 2 Utility-scooter is geoptimaliseerd voor veiligheid, specifiek voor vracht- / bezorgdoeleinden.

De scooter is verkrijgbaar met veel accessoires die speciaal zijn ontworpen voor vracht-/bezorgdoeleinden, waaronder een navigatie-/smartphonehouder met een robuuste/duurzame beweegbare arm.

IPX5 waterdicht

Zoals alle Gogoro-scooters is de scooter geoptimaliseerd voor veiligheid en is IPX5-waterdicht. De scooter zal het mogelijk maken om te blijven rijden tijdens overstromingen en stormen, terwijl de meeste benzinescooters het zullen begeven.

De scooter is uitgerust met regeneratief remmen dat de stroom terugvoert naar de accu's en dat helpt de luchtvervuiling door schijfremmen te verminderen.

Laag onderhoud

De Gogoro 2-serie maakt gebruik van onderdelen voor de massamarkt die gemakkelijk toegankelijk en redelijk geprijsd zijn. Bedrijven kunnen hun voertuigen repareren en onderhouden op de manier die het beste bij hen past. In vergelijking met een benzinescooter heeft een Gogoro elektrische scooter mogelijk 80 tot 90% minder onderhoud nodig.

De Gogoro 2 Utility-scooter wordt op afstand onderhouden zoals Tesla-auto's. Met meer dan 80 sensoren die constant elke hartslag van het voertuig volgen, houden de ingenieurs van Gogoro elk aspect van de Smartscooter in de gaten, zodat alle functionaliteit perfect op elkaar afgestemd blijft. Het dashboard van de scooter biedt Gogoro's iQ-systeem dat uw rij-informatie naar een kleurrijk slim dashboard pusht, waardoor de bestuurder efficiรซnter kan rijden. Het wordt ook automatisch draadloos bijgewerkt met nieuwe geavanceerde functies. Het dashboard kan volledig worden aangepast, net als het startscherm van een smartphone.

De Gogoro 2-serie is digitaal gecodeerd en met een vingerafdruk geverifieerd, waardoor de scooter vrijwel niet te stelen is. Met dezelfde vertrouwde technologie die banken en servers veilig houdt, rijdt de scooter alleen voor de eigenaar. De scooter heeft een draadloze sleutel.

Battery Swap-netwerk

In tegenstelling tot andere elektrische scooters die opladen via een stopcontact, is de Gogoro voorzien van een accu-abonnement en een netwerk van GoStation- accuwisselstations. Het duurt slechts 6 seconden om de batterij te verwisselen voor een nieuwe opgeladen batterij.

Naast het batterijwisselnetwerk biedt Gogoro ook een laadstation aan, een GoCharger genaamd, dat beide batterijen oplaadt in 150 minuten.

Het bereik van de batterijen is 110 km .

De 2 Serie is ontworpen om zuinig te zijn. Het maakt voornamelijk gebruik van standaardonderdelen die in de meeste landen tegen lage kosten gemakkelijk verkrijgbaar zijn. De scooter is praktisch onderhoudsvrij en kan worden onderhouden door de meeste reguliere scootergarages.

De scooter heeft een afsluitbaar opbergvak met USB-oplaadpoorten.

De scooter is verkrijgbaar in vele kleuren.

๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡บ Europese Verkoper

Gogoro Europe B.V. Amstelveenseweg 7601081JKAmsterdam๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑ Nederland
Telefoon+886 2 2729 8777

Fabrikant

Gogoro No. 33, Dinghu Rd.33308Taoyuan stad๐Ÿ‡น๐Ÿ‡ผ Taiwan
Telefoon+886 2 2729 8777

Importeer dit voertuig

Wilt u dit voertuig naar Belgiรซ importeren? Vul het onderstaande formulier in en het scootergids.be team zal proberen om een import specialist te vinden die voor u de import, voertuigregistratie en aflevering kan verzorgen.

Maximale aflevertijd:

Zodra wij een importeur hebben gevonden zal u een prijsopgave en de contactgegevens ontvangen.

captcha
Robert F. Kennedy, Jr. Ontvang een gratis eBook over de 9/11 Truth beweging en Third Eye Spies van de CIA Twee presidentskandidaten steunen de Waarheidsbeweging 11 September in 2024 en de brandweer van New York eist een nieuw onderzoek naar gecontroleerde sloop .
Amerikaans politicus, oprichter van 9/11 Truth Alliance: Ik werd een politiek activist nadat ik de film JFK had gezien en onderzoek deed naar de CIA. Ik was woedend en vond dat ik iets moest doen om een โ€‹โ€‹beleid ter discussie te stellen dat mensen martelt, doodt en terroriseert.
  • Spionnen van het derde oog
  • Brandweerman voor de waarheid over 9/11 Architecten en ingenieurs voor de waarheid over 9/11

Filters

Selecteer Merk
Alle
Alle
Alle
Alle
Alle
Alle
Alle
URL delen:
โ†ป resetten

Gebruik de knop om een โ€‹โ€‹favorietenfilter te maken.
โญ Gesorteerd op basis van zoekpopulariteit in Google Belgiรซ .


โ›ฝ Lees over de waterstoffraude van de auto-industrie Dreigend gevaar voor de gezondheid : Alleen water als bijproduct is een leugen